Garantija
Visām precēm, kuras iegādājas patērētājs SIA Solorety veikalā, tiek nodrošināta vismaz 2 gadu garantija, ja ražotājs nav noteicis garāku garantijas termiņu. Pretenzijas par SIA Solorety piegādāto preču neatbilstību līguma noteikumiem tiek pieņemtas 2 gadu laikā no pirkuma datuma vai ražotāja noteiktā garantijas termiņā. Pretenziju pieteikšanas termiņš attiecas tikai uz pašu preci, bet ne uz tās izejmateriāliem, piem., datoru, mobilo telefonu akumulatoru baterijām, printera toneriem u.c. izejmateriāliem, kas pakļauti sadilumam.
SIA Solorety iegādātās preces, kurām Jūs konstatējiet neatbilstību, kopā ar pirkumu un garantiju apliecinošiem dokumentiem jānogādā SIA Solorety servisa centrā - Rīgā, Apes ielā 5a, iepriekš piesakot vizīti pa veikala tālruņa numuru, kas norādīts kontaktu sadaļā, vai arī uz ražotāja oficiālajā servisa centrā. Lai ietaupītu savu laiku un paātrinātu procesu, daudz izdevīgāk ir preci ar ražotāja defektu vest uzreiz uz ražotāja noteiktajiem servisa centriem.
Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja patērētājs var uzrādīt
- Pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme, maksājuma uzdevums vai kvīts)
- Ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā)
Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā, ja
- Precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi vai pats esiet mēģinājis novērst bojājumu.
- Prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā.
- Bojājums radies dabas stihijas dēļ (plūdi, vētra, zibens spēriens, ugunsgrēks, zemestrīce)
- Precei ir saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju.
- Preces bojājumi radušies nepareizas preces transportēšanas rezultātā.
- Esiet izmantojis nestandarta barošanas blokus, piederumus un rezerves daļas, kā arī izejmateriālus (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas izraisījis šīs prece bojājumus
- Preces bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi.
- Bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstības ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums)
- Nav veikta regulāra servisa apkope (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama)
- Preci izmantota ražošanas vai profesionāliem mērķiem (ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem)