This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies. Find out more here

Noteikumi par atteikuma tiesību izmantošanu

Atteikuma tiesības:

  • Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu*.
  • Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.
  • Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ir jāinformē mūs SIA "Solorety", juridiskā adrese Ūnijas iela 76a-30, Rīga, tālruņa numuri: 22388144, e-pasta adrese: support@11a.lv par lēmumu atteikties no šā līguma.
  • Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
  • Lai jūs varētu preci atgriezt, precei jābūt nelietotai un tādā pašā stāvoklī, kādā jūs to saņēmāt. Precei jābūt arī savā oriģinālajā iepakojumā. Mēs paturam tiesības atteikt preces atgriešanas tiesību izmantošanu vai neveikt naudas atmaksāšanu gadījumos, kad prece netiek atgriezta oriģinālajā iepakojumā, kad preces iepakojums ir būtiski bojāts, kad ir bojāti zīmogi uz preces, kad ir redzamas nevērīgas izmantošanas sekas, piemēram, skrāpējumi un tamlīdzīgi defekti.

Atteikuma radītās sekas

  • Ja jūs atteiksieties no šā līguma, mēs jums atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par jūsu lēmumu atteikties no šā līguma. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu jūs izmantojāt sākotnējām darījumam, ja vien neesat skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā saistībā ar šādu atmaksāšanu no jums netiks iekasēta nekāda maksa. Mēs varam aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad mēs būsim saņēmuši preces atpakaļ vai kad jūs būsiet iesniedzis apliecinājumu par to, ka preces ir nosūtītas atpakaļ, atkarībā no tā, kāda darbība izpildīta agrāk. Lūdzu ņemt vērā, ka SIA "Solorety" nepieņems preces, kas sūtītas pastu, tā kā pieņemšanas brīdī nav iespējams abām pusēm klātesot fiksēt iespējamos preces vizuālos bojājumus, kā arī komplektācijas saturu. Nosūtot preces uz www.11a.lv biroju, izmantojot kurjerpastu, Jūs piekrītat SIA "Solorety" vienpusēji konstatētajam preces vizuālajam stāvoklim un komplektācijai uz preces saņemšanas brīdi. Turpmākās pretenzijas par to, ka tas, Jūsuprāt, neatbilst tam, kā nosūtījāt, tiks uzskatītas par nepamatotām, tāpēc rekomendējam preces nodot klātienē, Rīgā, Krišjāņa Valdemāra ielā 34-23.
  • Jums preces jānosūta atpakaļ vai jānodod bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no dienas, kad jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šī līguma. Termiņš būs ievērots, ja jūs preces nosūtīsiet atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
  • Jums būs jāsedz ar preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās izmaksas. Maksimālās izmaksas varētu būt līdz 45 EUR.
  • Jūs esat atbildīgs tikai par preču vērtības samazināšanos, ja preces izmantotas nevis tāpēc, lai konstatētu šo preču veidu, īpašības un darbību, bet citos nolūkos. Piemēram, prece/s ir tehniski vai vizuāli bojāta, izlietota un/vai nolietota (preces vai tās komponente, sastāvdaļa) vairāk, kā par 5% (pieciem procentiem).
  • Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā (tajā skaitā, iepakojuma pilnīgu un nevainojamu saglabāšanu).

 Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības:

  • 20.05.2014. Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, tajā skaitā, ja:
    • preces cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikumu tiesību termiņā;
    • preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir nepārprotami personalizētas;
    • prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
    • patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ, tādām precēm, kā el.zobu birste, epilators, el.bārdas/ matu trimmeris, el.matu griežamā mašīna, un citas tamlīdzīga rakstura preces, ja ir atvērts šo preču iepakojums un/vai ir bojāta drošības plombe;
    • prece, tās īpašību dēļ pēc piegādes neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
    • patērētājs ir pieprasījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie patērētāja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;
    • Ņemot vērā preces jutiskumu un drošības problemas, patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības sekojošām precēm: kopmjuteru keisi, barošanas bloki, cietie diski, (HDD un SSD), grafiskas/video kartes, skaņas kartes, operatīvā atmiņa, mates plates, processori, dzēšētāji, diskziņi, ja ir atvērts šo preču iepakojums un/vai ir bojāta drošības plombe.
    • Produkts ir mehāniski un/vai arēji bojāts, samazinājas preces vērtība.
    • saņemot preci ar kurjeru, lūdzu, pārliecinieties, ka iepakojums nav bojāts. Ja bojājumi ir, tad obligāti norādiet tos preces pieņemšanas aktā pie kurjera. Ņemiet vērā, ja iepakojuma defekts netiks fiksēts pieņemšanas aktā preces saņemšanas brīdī, tad tālāk mēs nevarēsim izskatīt Jūsu pretenziju par iepakojuma bojājumu un preci tajā;
    • ja iepakojumam nebija bojājumu, taču, atverot to, Jūs konstatējāt, ka: 1. prece ir ārēji bojāta; 2. trūkst detaļu, kuras ir norādītas komplektā, tad trīs dienu laikā pēc preces saņemšanas Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un iesniegt mums pretenziju. Visas prasības, kuras tiks iesniegtas vēlāk, netiks izskatītas;
    • patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu;
    • līgums noslēgts par digitālā satura piegādi, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā, ja digitālā satura piegāde ir uzsākta ar patērētāja iepriekš skaidri paustu piekrišanu un apliecinājumu par atteikuma tiesību zaudēšanu;
  • Pirkuma līguma kopijas interneta veikals 11a.lv neuzglabā.
  • Šeit var lejuplādēt veidlapu atteikuma tiesību izmantošanai interneta veikalā www.11a.lv.
  • Interneta veikalā www.11a.lv preču attēli var atšķirties no piedāvātās preces. Lai precizētu vai konkretizētu preces raksturojumu, lūdzam sazināties ar www.11a.lv pa epastu: support@11a.lv, tel. 22388144,
  • www.11a.lv informē, ka konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības zudumu, vērsīsies tiesā ar prasības pieteikumu par www.11a.lv radīto zaudējumu segšanu, kas radušies patērētāja rīcības rezultātā.

* Uz preces rezervāciju neattiecas distances līguma noteikumi, ja klients veic pasūtījumu bez piegādes un izvēlās iegādāties rezervēto preci mūsu tirdzniecības vietā. Pirms preces iegādes klientam ir iespēja preci pārbaudīt un pārliecināties par tās darbaspējām, kā arī par to, vai precei nav rūpniecisku defektu vai kādas citas neatbilstības.

TwitterFacebookYoutubeGoogleplus
www.gudriem.lv/atrie-kreditiSalidzini.lvkurpirkt.lv